God morgon!

Nu är klassen igång med att sälja Newbody, hoppas alla fått mail tidigare och registrerat sig på Newbodys webbshop. Om inte så kommer länken här igen. Använd er mailadress som användarnamn. Ni kommer få en egen länk efter registreringen den kan ni kopiera och skicka till era nära och kära så kan de enkelt lägga beställning den vägen, supersmidigt.

https://www.newbody.se/s/TBKCTDB-BKGNEQ

Idag kommer William ha med sig kataloger som man också kan sälja från. Men man är ska ändå registrera sig som ”säljare” på webben för det är där ni lägger in allt ni sålt och därifrån jag sedan beställer allt. Den 28/11 ska allt vara inne så jag kan skicka in ordern sedan.
Jag kommer återkomma senare med när ni sedan kan komma och hämta er sålda order och samtidigt som ni levererar kläderna tar ni betalt.
Varje barn kan sedan föra över pengarna till det bankkonto som jag registrerat eller swisha mig summan.

Har ni några frågor så är det bara att höra av sig, nu önskar jag alla lycka till med försäljningen.

Med vänlig hälsning / Kind Regards,

Jenny Syrén

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen